lauantai 8. huhtikuuta 2017

MISSÄ OON OLLUT?

Moikka pitkästä aikaa! Mulla loppui pari päivää sitten toiseksi viimeinen koeviikko tälle lukuvuodelle ja en voisi olla enempää innoissani, odotan kesälomaa niin paljon :) Mun kaikki aika on menny kirjaa tuijottaessa viimeiset pari viikkoa, joten blogin avaaminen on jäänyt. Toinenkin syy on ollut hiljaisuuteeni täällä blogin puolella. Mulla on ollut vähän ulkoasuongelmia, blogger oli poistanut itse tekemiäni muutoksia, joten jouduin niitä selvittelemään, mutta nyt oon vihdoin saanut uuden bannerin, pikkukuvan sekä pari fontti ja koko muutosta tehtyä. Nyt kun päivät ovat niin paljon pidempiä, niin valoa riittää ja se tarkoittaa enemmän aikaa kuvaamiselle ja se taas tarkoittaa enemmän kuvia tänne blogiin! Toivottavasti ootte innoissani tulevista postauksista, koska mä ainakin oon!!
Tykkäättekö uudesta ulkoasusta?

11 kommenttia:

  1. Jee kiva saada sinulta uutta postausta! Tää uusi ulkoasu on kyllä hieno, tykkään :)

    VastaaPoista
  2. Tervetuloa takaisin :-D ! ja ulkoasu on erittäin tyylikäs, etenkin tuo banneri!!

    ainoaxberg.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Ihana uusi banneri! :) ja välillä on hyvä pitää blogistakin vähän lomaa, sit taas jaksaa :D

    Sanna / pannariblogi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Sanna! Ja oot kyllä ihan oikeessa :)

      Poista
  4. On inhottavaa jos blogger lähtee itsestään poistelemaan joitakin juttuja ulkoasusta. Tää nykyinen ulkoasu on kyl tosi kiva, ihanan selkeä. Tykästyin uuteen banneriin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on Paula ja ihana kuulla, että oot tuota mieltä <3

      Poista
  5. Jee sunkin postauksia pääsee taas lueskelemaan! :D
    Kiva uus ulkoasu, varsinkin toi banneri. :)

    http://homeandstylebye.blogspot.fi/

    VastaaPoista