lauantai 11. maaliskuuta 2017

MITEN PIDÄN HYVÄN FIILIKSEN YLLÄ?

Moikka! Mulle kevät on aina uusi alku ihan samalla tavalla kuin koulunalku tai uusi vuosi. Heti kun alkaa olla valoisampaa on huomattavasti helpompaa. Lintujen äänet, aurinko, kevyet kengät ja vaatteet, Pääsiäinen, päivien pidentyminen ovat asioita jotka tekevät keväästä parhaan vuodenajan mielestäni. Jos fiilis on hiipumassa, kokeile seuraavia keinoja!

• Aloita aamu hyvällä ja täyttävällä aamupalalla
• Kirjoita joka päivästä positiivisia asioita ylös
• Pidä huoneesi/asuntosi järjestyksessä
• Kuuntele positiivista musiikkia
• Tee spontaanisia asioita
• Mene joskus aamupalalle kahvilaan
• Luen inspiroivia kirjoja
• Liiku paljon
• Nuku tarpeeksi yöllä
• Juo tarpeeksi vettä päivän aikana
• Vietä paljon aikaa ystävien ja perheen kanssa
• ...mutta samalla anna itsellesi välillä omaa aikaa
• Opettele uusia taitoja
• Älä stressaa! Asioiden on tapana järjestyä

Mistä asioista te tykkäätte keväässä?

14 kommenttia:

  1. Ihana postaus ja kaikki jutut niin simppeleitä, että kuka tahansa voi tehdä ne! Positiivisten juttujen kirjoittaminen ylös voisi kyllä olla tosi hyvä asia! Itse pidän keväässä juuri siitä valon lisääntymisestä ja luonnon heräämisestä eloon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Sini<3 Ja niin on :) Mä ainakin tykkään kirjoitella niitä ylös niin arvostan niitä enemmän. Ja oon kyllä ihan samaa mieltä sun kanssa :)

      Poista
  2. Hyviä vinkkejä, mä yritän aina uskoa, että asiat kyllä järjestyy :) Mullekin kevät tarkoittaa jollain tapaa uutta alkua :D

    http://erikakooo.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Erika! Ihana kuulla, että olet samoilla linjoilla <3

      Poista
  3. Mä olen maailman huonoin syömään aamupalaa tai pitämään huonettani siistinä, mutta faktahan se on että nuo molemmat tekevät fiiliksestä ja päivästä heti paremman :) aamupala kahvilassa voisi olla houkutteleva, mutta mua lähinnä vaan ahdistaisi miten suuren summan oon siihen kuluttanut rahaa. Kunnon kotiaamiainen on mulle sitä luksusta :D

    pannariblogi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin olin aikaisemmin tosi huono kunnes löysin tietyt ruoat jotka sain alas aikaisin aamulla. Viikonloppuisin aamupala on parasta! Kahvilassa aamupala on ihanaa, mutta ihan huippu hyvän tuloksen saa kotonakin!!

      Poista
  4. Ihana postaus!! Pitäisi varmaan oikeasti ruveta kirjoittamaan positiivisia ajatuksia ylös päivittäin. Tai vaihtoehtoisesti ruveta pitämään positiivisuuspäiväkirjaa. Auttaisi varmasti motivoitumisessa ja tuottaisi iloa joka päivä. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Julia <3 Hei toi positiivisuuspäiväkirja on tosi hyvä idea!!

      Poista
  5. Tosi ihana postaus!
    Kevät kuuluu munkin lempparivuodenaikoihin ja oon ihan fiiliksissä, että nyt alkaa vihdoin olla vähän keväistä. ♥ Talvi on kestänyt jo ihan riittävän pitkään!
    Hyviä vinkkejä, monet noista toimii mullakin. :)

    http://homeandstylebye.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Ella <3 Oon kyllä ihan samaa mieltä sun kanssa. Kiitos ja kiva kuulla, että toimii sullakin :)

      Poista
  6. Kaikessa yksinkertaisuudessaan tää postaus oli tosi ihana :) Nuo kaikki seikat on niin totta, ja jos moisia vain muistaa noudattaa niin fiilis on varmasti mitä parhain!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos aivan ihanasta kommentista Henna ja tosi kiva kuulla, että pidit <3

      Poista