tiistai 7. maaliskuuta 2017

BECAUSE I'M HAPPY

Moikka kaikille! Tällä hetkellä oon tosi onnellinen ja iloinen. Oon keskittyny positiivisiin asioihin entistä enemmän viime kuukausina ja se on ollut välillä haastavaa etsiä vähän hankalammasta asiasta positiiviset, mutta yllättävän hyvin sekin on onnistunut ja oon tosi ylpeä itsestäni siinä suhteessa. Yleensä oon tosi realistinen ja asiat on miten ne on ja en usko, että siitä pääsen koskaan eroon, mutta sillä tavalla mitään ei kaunistella vaan jutut sanotaan kun ne on ja niihin suhtaudutaan tietyllä tavalla. Oon nyt kuukauden aikana ollut tosi positiivinen, koska...
...aurinko on alkanut näyttäytyä enemmän
...oon saanut ihania uusia parhaita ystäviä
...aamuisin on niin paljon valoisampaa, joten sängystä pääsee jotenkin jo ylöskin :)
...koulussa on mennyt tosi hyvin
...voi jo välillä lähteä lenkkareilla ulos
...vaatekaapin kevätsiivous on jo tehty pois alta
...oon liikkunut enemmän
...oon kirjoittanut ajatuksia ja asioita enemmän ylös
...oon valokuvannut enemmän kavereita ja ikimuistoisia tapahtumia, joista teen Ifolor- kirjan vuoden lopuksi
...oon nauttinut meikkaamisesta tosi paljon ja haluan kehittyä vielä lisää
Mikä saa sut tällä hetkellä onnelliseksi?

10 kommenttia:

  1. Ihania kuvia ja ihana postaus 💗 Ihanaa kuulla, että oot onnellinen :--)

    https://millatt.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Oii kuin kauniita kuvia! Ihanan positiivinen postaus kans. Itekki oon nauttinu meikkaamisesta tosi paljon viime aikoina :)
    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Sini <3 Meikkaaminen on kyllä niin kivaa :)

      Poista
  3. Ihanan positiivinen postaus <3

    ainoaxberg.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Nää positiivi -postaukset on aivan ihania♥ Tulee jotenki itelle kiva fiilis ku lukee mitkä asiat tekee muut onnelliseks. Vois iteki kokeilla tehä tän tyyppisen postauksen.

    http://paula-beautyqueen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Paula! Niin ihana kuulla, että pidit:) Kannattaa ehdottomasti tehdä <3

      Poista